woensdag 9 januari 2013

Lief en stoer ?

De afwerking.... 







en dan moeten er kleuren gekozen worden met een zes-jarige. De meeste meisjes zijn dan al wel over hun roze fase heen, maar onze dochter niet....

Het door mama en papa geopperde idee om de muren in de door ons geliefde stoere grijzen en greiges te schilderen vond ze geen goed idee. 
Zelf niet toen we voorstelden om dan een leuk lief oud gepimpt buikkastje met een spiegel erboven voor de grijze muur te plaatsen...


Foto van www.dikkekus.com
"Mama, ons hele huis is al grijs met wit "  Dus uiteindelijk zijn we gezwicht voor de kleur midden-framboos  gemengd in een extra matte muurverf

Hier alvast wat foto's van het resultaat (nog niet gestyled hoor, hierover binnenkort meer...)









4 opmerkingen:

  1. Onze jongste dochter wilde en kreeg ook roze. Tot ze naar de middelbare school ging, toen was roze ineens helemaal fout ;)! Maar eerlijk is eerlijk, voor een dame van 6 vind ik het een vrolijke kleur, beter dan grijs (terwijl ik zelf toch een echte grijs fan ben).

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja....ik bijna echt geen roze fan maar voor een meisjeskamer vind ik het toch wel erg lief staan.
    En gaat vanzelf wel over hoor. Misschien wel eerder dan je denkt.
    Voor nu gewoon hardstikke leuk.
    lieve groet,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, daar heb je geen verweer tegen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel een mooie kleur vind voor zo'n klein meisje. Er komt een leeftijd dat ze verandert!
    Wat je laat zien vind ik best een mooi kleurtje. Rose en rose is ook nog niet gelijk.
    Veel plezier met het inrichten!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms moeten ouders bezwijken...en dat doen ze dan toch gewoon!!!!
    Wat een mooie kleur en heel erg lief hoor voor de kleine meid van je.
    Het wordt vast eenmooi gestylde kamer...lief en stoer!!!

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen